donderdag 15 april 2010

Hoe begin je een eigen speeltuin?

Hoe begin je een eigen speeltuin?

Veel kinderen fantaseren om een eigen speeltuin te maken,maar later ontdekken ze dat het niet zo makkelijk is. Deze tekst zal nu uitleggen hoe je begint met een eigen speeltuin.
Als eerst begin je na te denken wat voor thema je speeltuin moet uitstralen bijvoorbeeld alsof je in het oerwoud zit of in een zwemparadijs,wat je ook maar wilt. En dan verzin je welke toestellen erin moeten. Dan ontwerp je op papier waar de toestellen moeten staan. En dan begin je met bouwen!
Maar…Vraag wel aan de gemeente voor een vergunning of anders wordt het niet zo mooi!

Mijn droom speeltuin


Mijn droom speeltuin zou heel gigantisch zijn net als een zwemparadijs! Met een waterglijbaan die uitkomt in een reuze zwembad en…Een waterdisco! En je hebt er ook een lekker geruststellende bubbelbad. En op zondag heb je een zwemwedstrijd.

Of het zou een oerwoud met allemaal spelletjes zijn met als doel de verdwaalde avonturier vinden maar dat moet je doen met de aanwijzingen die je kunt winnen als je een opdracht hebt gewonnen met een ander groepje kinderen!


Het slot

Ik hoop dat mijn dromen uitkomen en ik hoop ook dat ik jullie heb geholpen met het verzinnen van een speeltuin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten