donderdag 15 april 2010

Speeltuin chocolade grot !!!!

Ik vind chocolade heel lekker en daarom als droomspeeltuin een chocolade grot.
In deze speeltuin heb je echt gave dingen zoals :
De chocolade grot alles in deze chocolade grot is van chocolade. En nog leuker is dat je gratis lekker warme chocolademelk krijgt. Dit zou echt mijn droom zijn, want ik hou echt van chocolade en het is echt heel Cool. En alles in deze grot mag je eten totdat je helemaal prop vol zit. Dus als je een keer zin hebt in chocolade ga dan lekker naar de chocolade grot.
Wat je in de chocolade grot kunt doen is lekker bij de pinguïns en ijsberen kijken helemaal van witte chocolade is gemaakt. Maar je kunt ook bij de tijgers en leeuwen kijken die zijn helemaal van pure chocolade gemaakt. Je kan ook naar de bloementuin gaan waar alles van chocolade met nootjes is gemaakt. Er is nog een ding om te doen wat SUPER LEUK !!! is.
Je kan nog naar een super attractie die helemaal van chocolade is maar je kan er echt in zitten en dan opeens ga je heel hard rondjes draaien. Ik hoop dat jullie samen met mij lekker in de chocolade grot chocola komen eten.

Nalini

Geen opmerkingen:

Een reactie posten